Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Arran de la sessió de debat i valoració ciutadana de propostes, la persona proposta acorda descartar aquesta proposta per centrar-se amb altres propostes. En aquest sentit, en la fase 3, passa a ser una proposta rebutjada.

Resultat Fase 2: Proposta acceptada amb condicions. La proposta és viable, però requereix ajustaments o modificacions que es treballaran en les fases següents. Cal concretar el tipus de reductor de velocitat que es vol instal·lar. La viabilitat final de la proposta estarà supeditada al resultat de la fase de concreció.

Instal·lació de reductors de velocitat a la cruïlla entre els carrers Torres i Amat, Sant Bernat i Molí

Avatar: David David

Rebutjada
Descripció

La cruïlla entre el Carrer Torres i Amat, el Carrer Sant Bernat i el Carrer Molí, a Sallent, presenta un problema de seguretat viària. Tot i ser una zona semipeatonal, s'ha observat que els vehicles hi circulen a velocitat excessiva, posant en risc els vianants que transiten per aquesta àrea.

Per tal de millorar la seguretat viària a la zona, proposem la instal·lació de reductors de velocitat (bandes reductores).

Quin és l'impacte que preveus d'aquesta actuació?
La implementació d'aquesta proposta permetrà: - Reduir efectivament la velocitat dels vehicles a la zona semipeatonal - Incrementar la seguretat dels vianants - Millorar la convivència entre vehicles i vianants - Disminuir el risc d'accidents i situacions de perill
Quins son els agents que caldrà implicar en el plantejament o l’execució del projecte?
1. Ajuntament de Sallent: - Regidoria de Mobilitat i Via Pública - Serveis Tècnics municipals - Policia Local 2. Empresa contractista especialitzada en la instal·lació d'elements de seguretat viària 3. Agents ciutadans: - Associacions de veïns de la zona afectada - Comerciants i negocis propers a la cruïlla - Usuaris habituals de la via. 4. Agents de supervisió: - Tècnics responsables de verificar el compliment de la normativa - Personal de manteniment municipal
Com preveus que la teva proposta incorpora la perspectiva de gènere?
1. Seguretat en la mobilitat: Les dones sovint experimenten una major percepció d'inseguretat en espais públics. Els reductors de velocitat contribuiran a crear un entorn més segur per a totes les persones, especialment beneficiós per a aquelles que poden sentir-se més vulnerables. 2. Ús divers dels espais públics: Es reconeix que diferents col·lectius utilitzen els espais públics de manera diferent. La pacificació del trànsit facilita l'ús de l'espai per part de persones que tradicionalment fan més desplaçaments a peu, com sovint és el cas de les dones en trajectes de cures i tasques quotidianes. 3. Accessibilitat inclusiva: La millora de la seguretat viària beneficia particularment a persones que es desplacen acompanyant infants o persones grans, tasques encara avui majoritàriament realitzades per dones.
Cost aproximat
Baix - 5.000 €
Cost exacte

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir